Avtaleadministrasjon
Gir oversikt over alle dine avtaleforpliktelser.
100% web-basert
I Avtaler får man et enhetlig system for administrasjon og oppfølging av avtaler. Dette gjelder eksempelvis rammeavtaler for innkjøp, forsikringsavtaler, serviceavtaler, garantier, osv.
Funksjonen gir entydig registrering av leverandører, avtaletyper, samt mulighet for varsling av fornyelser/opsjoner.
Eventuelle kostnader knyttet til en avtale kan fordeles på flere bygg slik at et blir enkelt å holde oversikt over de enkelte byggenes andel av kostnadene.
FAMAC gir deg som byggeier full oversikt og kontroll med dokumentasjon, aktiviteter og avvik for dine bygg. FAMAC har fritt antall brukere, og dermed kan du invitere inn alle samarbeidspartnere i din FDV-organisasjon!.

Sjekk ut resten av FAMACs hovedmoduler:
Hvorfor velge FAMAC?
Du trenger ingen programvareinstallasjon, FAMAC er webbasert og vil være tilgjengelig der du er, på alle dine enheter.
Ingen begrensning i antall brukere, kunden etablerer selv brukere etter eget ønske uten priskonsekvens.
I FAMAC tildeles de forskjellige brukere roller som avgjør hvilken tilgang de får til de forskjellige deler av systemet.
Alle brukere har fri support via telefon og e-post, mandag til fredag fra kl 08.00 til 16.00.
FAMAC er helt uavhengig av filtyper, det betyr at en hvilken som helst fil kan lastes opp i systemet.
Kunden eier all informasjon/alle dokumenter selv.
Alle våre kunder gis automatisk tilgang til alle oppdateringer uten ekstra kostnad.
Dokumenterbare rutiner for sikkerhetskopiering av alle data. FDVhuset besørger backup av alle data og dokumenter som lagres i FAMAC.
FAMAC benytter Norsk Standard i alle moduler. Begreper og definisjoner i FAMAC er derfor lette å kjenne igjen.