FAMAC Connect
- kommunikasjon gjort enkelt
Det nye støttesystemet vårt, FAMAC Connect, er en plattform som lar leietakere og ansatte kommunisere med deg som byggeier eller driftsleder på en enkel og innovativ måte.
Brukere skanner QR-koder for tilgang til Connect, helt uten å opprette konto eller å administrere tilganger i FAMAC. Du trenger kun telefonen din! Meld avvik, send og les beskjeder. FAMAC Connect kobler dere sammen.
FAMAC AI
Kunstig intelligens (AI) – Smartere og sikrere løsninger
AI vil bli en del av FAMAC i 2025, og vi starter med funksjoner som gir umiddelbar nytte:
Sikkerhet står i sentrum for alt vi gjør. Med vår AI-strategi kan dere være trygge på at dere alltid har kontroll over dataen deres – hvor den er, hvordan den brukes, og hvem som har tilgang. AI i FAMAC handler om å gjøre hverdagen enklere uten å gå på kompromiss med sikkerheten. Noen eksempler på funksjonene der vi ser at AI kan være nyttig og som vi har størst fokus på å løse er:
- Automatisk opprettelse av avvik basert på servicerapporter.
- Forslag til lovpålagte oppgaver og hjelp til opprettelse.
- Effektiv håndtering av FDV-dokumenter med semantiske søk.
FAMAC-appen
- Aktiviteter og avvik i lommen
Hvis du er mye på farten, og vil ha FAMAC tilgjengelig for å kvittere ut aktiviteter eller melde avvik der du er, burde du laste ned FAMAC-appen.
I appen vår får du rask tilgang til aktiviteter, avviksmelding, timeføring og mer!
Last ned FAMAC i Play Butikk eller
FAMAC Mobile i App Store.
Ta kontakt med oss
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat om hvordan vi kan hjelpe dere med å nå deres mål!