Vi har nettopp lansert en ny oppdatering med flere forbedringer og feilrettinger:
🔹 Forbedringer
1.Administrering av prosjektdeltakerne er blitt raskere
Listen over prosjektdeltakerne laster nå raskere, spesielt ved administrasjon av brukere. Dette gir en smidigere opplevelse for kunder med mange brukere.
2.Forbedret massehåndtering i Aktiviteter
Valgene for ansvarlig og utførende mer oversiktlige og enklere å bruke når en redigerer mange aktiviteter samtidig.
3.Forbedret flyt fra avvik til tilstandsanalyse
Når et avvik overføres til en tilstandsanalyse er det nå mulig å se sammenhengen mellom dem. Avvikene får status «På vent» frem til tilstand er lukket og all nødvendig informasjon følger med fra avvik til tilstand.
4.Ny sorteringsrekkefølge for avvik i leieobjektdetaljer
Avvik vises nå med de nyeste øverst, slik at du raskt finner de ferskeste sakene uten å måtte bla deg nedover i listen.
5.Forbedret tilbakemelding ved sletting av leieprodukter
Dersom et leieprodukt er i bruk, får du nå en tydelig advarsel før sletting. Dette forhindrer utilsiktet sletting av produkter som fortsatt er aktive i systemet.
🛠 Feilrettinger
•Rettet en feil hvor enkelte aktivitetsdetaljer ikke åpnet seg riktig på grunn av en tidsavbruddsfeil.
•Fikset en feil som gjorde at PDF-utskrifter av aktiviteter ikke alltid inkluderte detaljer om tilknyttede leieobjekter.
•Løst et problem der systemer tidligere ble sortert i feil rekkefølge (nå sortert etter systemnummer → fløy).
•Rettet en feil hvor kjemikalier med norske spesialtegn (Æ, Ø, Å) ble avvist ved registrering.
•Masseredigering av aktiviteter fungerer nå stabilt, og valg av leieobjekter ved redigering oppfører seg forutsigbart.
•Rettet en feil som påvirket utlevering av nøkler med ugyldige tegn i nøkkelens beskrivelse.
Takk for gode innspill – vi fortsetter å forbedre FAMAC basert på deres tilbakemeldinger! 🚀