Vi er alltid på utkikk etter deg som har lidenskap for salg og kundekontakt. Du brenner for å være en del av teamet som videreutvikler et av landets beste web-systemer innen eiendomsforvaltning – til beste for brukerne. Du er strukturert, selvdreven og samarbeider godt med andre. Stillingen vil være en del av et flerspråklig team, og det er derfor ønskelig at du har gode norsk- og engelskkunnskaper.
Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være:
● Salg av FAMAC, som er vårt 100% WEB-basert FDV-system for eiendomsforvaltning
● Kundeoppfølging
● Kursing av brukere – start- og oppfriskningskurs
Kvalifikasjoner:
● Høy digital kompetanse.
● God teknologi- og forretningsforståelse.
● Kjennskap til eiendomsdrift er ønskelig, men ingen krav.
● Gode IT-kunnskaper
● Relevant utdanning er ønskelig
● Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid er ønskelig
● God skriftlig og muntlig formidlingsevne
● Kvalitetsbevisst
Personlige egenskaper:
● Du kommuniserer godt med ditt team
● Du klarer å se en problemstilling fra flere perspektiver
● Du har høy fokus på kvalitet og sikkerhet, og jobber fram gode løsninger
● Du er drivkraftig og har stor gjennomføringsevne
● Jobbe godt i team, men også selvstendig
Vi tilbyr:
Som del av et selskap i sterk vekst vil du oppleve en spennende, variert og utfordrende hverdag som gir rom for både faglig og personlig utvikling. I FDVhuset har vi en policy om å ta godt vare på det som er vår største styrke; våre ansatte. Vi prioriterer derfor å legge til rette for at alle skal føle seg som en naturlig del av FDV-familien. Hvis du har de rette kvalifikasjonene og mye stå-på vilje vil du kunne oppnå gode lønnsbetingelser i tillegg til muligheter for egenutvikling via kursing og lignende.
Høres dette ut til å være noe for deg?
Ta kontakt med daglig leder, Magnus Steffensen (tlf. 902 14 232 / [email protected]) for en prat.