
For dokumentering av bygg i byggefasen
Trekk inn alle parter, både prosjekterende og utførende, og la dem gjøre jobben selv i et felles system.

Effektiv måte å dokumentere bygget på i byggefasen - 100% webbasert
DirekteInn er et 100% webbasert verktøy for innsamling og overlevering av FDV-dokumentasjon. Løsning inkluderer fritt antall brukere for etablering av FDV-dokumentasjon. Det betyr at både prosjekterende og utførende kan levere sin del av dokumentasjonen i et felles system hvor den ansvarlige kan overvåke og kontrollere arbeidet som blir gjort.
Alt dette er inkludert i DirekteInn:
Bygginfo
– ettklikks tilgang til basis- informasjon om bygget.
Filarkiv
– enkel opplasting av dokumenter sortert etter fag.
Systemoversikt
– organiserer dokumentasjon etter bygningsdeltabellen.
Aktiviteter
– ferdig driftsplan ved overtagelse av bygget.
Firmaregister
– knytt firmainformasjon til etablert dokumentasjon.
Brannbok
- automatisk visning av branndokumentasjon.
Søk
- smart søkefunksjon gjør det enda enklere å finne frem til viktig informasjon
Brukere
– administrator etablerer de brukere som det er behov for.
Eksport
– ett klikk for eksport til minnepinne eller pdf-fil.
Hvorfor velge DirekteInn?
-
100% webbasert
Ingen programvareinstallasjon hos kunden, alt er tilgjengelig med pc/brett/telefon uansett hvor man befinner seg.
-
Rollestyrt brukertilgang
DirekteInn har egen rolle for administrator, entreprenører som skal legge inn dokumentasjonen og innsyn som bare skal se det som er gjort.
-
Fritt antall brukere
For å få full gevinst av et system for dokumentasjon må alle parter ha mulighet for å bidra, både konsulenter, hovedentreprenør, underentreprenør og eventuelle sideentreprenører. Derfor er det fritt antall brukere i DirekteInn.
-
Fri support
Alle brukere har fri support via telefon og e-post, mandag til fredag fra kl 0800 til 1600.
-
Støtter alle filtyper
DirekteInn er helt uavhengig av filtyper, det betyr at en hvilken som helst fil kan lastes opp i systemet.
-
Ubegrenset lagringsplass
Ubegrenset lagringsplass er en selvfølge i våre systemer.
-
Du eier all informasjon
Kunden eier all informasjon/alle dokumenter selv.
-
Fri oppdatering
Alle våre kunder gis automatisk tilgang til alle oppdateringer uten ekstra kostnad.
-
Backup av alt
Dokumenterbare rutiner for sikkerhetskopiering av alle data. FDVhuset besørger backup av alle data og dokumenter som lagres i DirekteInn og FamacWeb.