I Avtaler får man et enhetlig system for administrasjon og oppfølging av avtaler. Dette gjelder eksempelvis rammeavtaler for innkjøp, forsikringsavtaler, serviceavtaler, garantier, osv.
Funksjonen gir entydig registrering av leverandører, avtaletyper, samt mulighet for varsling av fornyelser/opsjoner.
Eventuelle kostnader knyttet til en avtale kan fordeles på flere bygg slik at et blir enkelt å holde oversikt over de enkelte byggenes andel av kostnadene.
FAMAC gir deg som byggeier full oversikt og kontroll med dokumentasjon, aktiviteter og avvik for dine bygg. FAMAC har fritt antall brukere, og dermed kan du invitere inn alle samarbeidspartnere i din FDV-organisasjon!.
Følgende er inkludert i FAMAC Drift og vedlikehold:
Hvorfor velge FAMAC?
FAMAC FDV-system er 100% webbasert og vil være tilgjengelig på alle dine enheter der du er.
FAMAC FDV-system har ingen begrensning i antall brukere i alle moduler. Kunden etablerer selv brukere etter eget ønske uten endring i prisen.
I FAMAC FDV-system tildeles den enkelte bruker roller som avgjør hvilken tilgang de får til de forskjellige deler av systemet. En bruker kan ha tilgang til et eller flere bygg.
Alle brukere har fri support via telefon og e-post, mandag til fredag fra kl 08.00 til 16.00.
FAMAC FDV-system er helt uavhengig av filtyper, det betyr at en hvilken som helst fil kan lastes opp i systemet.
Ubegrenset lagringsplass er en selvfølge i våre systemer.
Kunden eier all informasjon/alle dokumenter selv.
Ved oppdatering av FAMAC FDV-system gis kunder automatisk tilgang til alle oppdateringer uten ekstra kostnad.
Dokumenterbare rutiner for sikkerhetskopiering av alle data. FDVhuset besørger backup av alle data og dokumenter som lagres i FAMAC FDV-system.
FAMAC FDV-system benytter Norsk Standard i alle moduler. Begreper og definisjoner i FAMAC FDV-system er derfor lette å kjenne igjen.