Aktiviteter er multifunksjonsverktøyet i FAMAC fordi man får mange ting i en innpakning, herunder:
- Rutinebeskrivelser
- Arbeidsordrer
- Driftsplan og budsjett
- Vedlikeholdsplan og budsjett
- Fakturagrunnlag
- Timeliste
- Forvaltning, drift og vedlikehold
- Utskifting og utvikling
- Forsyning
- Renhold og service
En aktivitet kan tildeles alle brukere av systemet. Ved pålogging vil den enkelte bruker komme til sin aktivitetsoversikt allerede i første skjermbilde. Her bekrefter brukeren også at aktiviteten er fulgt opp ved å kvittere ut aktiviteten, enten som «utført» eller «utført med avvik». Det betyr at de fleste brukere kan ta i bruk FAMAC uten opplæring. Ledere vil i første skjermbilde kunne velge å se andre brukeres aktiviteter, og med to klikk får man full oversikt om pålagte arbeidsoppgaver blir fulgt opp eller ikke.
Den som etablerer aktiviteten kan selv bestemme at varsel skal sendes som SMS samtidig som den utførende part selv har anledning til å bestemme at ny aktivitet også skal varsles med epost. Den ansvarlige for aktiviteten kan få epost-varsel tilbake om at arbeidsordre er kvittert ut.
FAMAC gir deg som byggeier full oversikt og kontroll med dokumentasjon, aktiviteter og avvik for dine bygg. FAMAC har fritt antall brukere, og dermed kan du invitere inn alle samarbeidspartnere i din FDV-organisasjon!.
Følgende er inkludert i FAMAC Drift og vedlikehold:
Hvorfor velge FAMAC?
FAMAC FDV-system er 100% webbasert og vil være tilgjengelig på alle dine enheter der du er.
FAMAC FDV-system har ingen begrensning i antall brukere i alle moduler. Kunden etablerer selv brukere etter eget ønske uten endring i prisen.
I FAMAC FDV-system tildeles den enkelte bruker roller som avgjør hvilken tilgang de får til de forskjellige deler av systemet. En bruker kan ha tilgang til et eller flere bygg.
Alle brukere har fri support via telefon og e-post, mandag til fredag fra kl 08.00 til 16.00.
FAMAC FDV-system er helt uavhengig av filtyper, det betyr at en hvilken som helst fil kan lastes opp i systemet.
Ubegrenset lagringsplass er en selvfølge i våre systemer.
Kunden eier all informasjon/alle dokumenter selv.
Ved oppdatering av FAMAC FDV-system gis kunder automatisk tilgang til alle oppdateringer uten ekstra kostnad.
Dokumenterbare rutiner for sikkerhetskopiering av alle data. FDVhuset besørger backup av alle data og dokumenter som lagres i FAMAC FDV-system.
FAMAC FDV-system benytter Norsk Standard i alle moduler. Begreper og definisjoner i FAMAC FDV-system er derfor lette å kjenne igjen.